خواهران و برادرانی که آنفالوع کردید. به درک. هارهار.
من به عنوان کسی که دفاعی اش را بیست شده اینجا هستم تا همه ی چرت و پرت هایم را بکنم توی چش و چالمان
فقط نمیدانم ادرس و اسم را عوض بکنم با نکنم. وای خدا چیکار کنم آهومو پیدا کنم. وای چه کنم وای چه کنم. کاشکی اونو میبستم.
زهرمار خواهران و برادران دینی. سنگین باشید دگر. دهع :/
ما را در سایت هدف کلیدی این وبگاه اینترنتی . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 1:06
ما را در سایت هدف کلیدی این وبگاه اینترنتی . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 1:06